سال نو مبارک

واقعانی عید خیلی کیف می ده ها 

یه عالمه عیدی گرفتم (صد هزار و خرده ای ) ها ها ها

هر روز هم می رفتیم بیرون (خیلی حال داد) 

تازه با عیدی هام یه حساب قرض الحسنه باز کردم  (این یعنی اینکه دیگه بزرگ بزرگ شدم ) 

چند روز دیگه هم تولدمه  

براتون عکس نذاشتم تا یه دفعه ذوق کنید 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://webloggroup.mihanblog.com

سلام قربان خسته نباشید. ارزومندم ایام به کامت باشه.[گل][گل][گل][گل]

وبت رو دیدم برام خیلی جالب بود. واقعا روش کار کردی.

[دست][دست][دست][دست]

بیا و یه سری به وبلاگ من هم بزن.خوشحال میشم.

[قلب][قلب][قلب][قلب]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من تفریحیه. منم روی اون کار کردم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

این ادرسشه:http://webloggroup.mihanblog.com

اصلا بیا تبادل لینک کنیم.اره نظر خوبیه.[تفکر][تفکر][تفکر][تفکر]

منو با اسم تصاویر و مطالب معرکه لینک کن.

ادرس گروه یاهو مو هم بهت میدم.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

http://groups.yahoo.com/group/webloggroup

حتمآ توش عضو شو.اونجا باهم بیشتر اشنا میشیم.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

با عضو های گروه هم میتونی همکاری و تبادل نظر کنی.

از دستش نده.[گل][گل][گل][گل]

منتظرتم.زود بیا.[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _چی میخوای.لینکم کن _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸…..
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

مریم چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

مونااااااااااااااااااااااااااااااا می کشمت!!
اصلا هیچی رو به من نمی گی!!!
ای ...
چی بهت بگم آخه!
من ساده رو بگو!
ای خدااااااااااا

سپهر چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ http://sepehr007.blogdoon.com

سلام دوست عزیز من وبلاگی دارم به اسم دنیای سپهر به غیر از ما 2 نفر نفر سومی نیز هست که اسم وبلاگش دنیای سپهر است یعنی 3وبلاگ به یه نام و این مشکلاتی را در زمینه موتور های جستوگر به وجود می آورد
و همین طور بازدید هر 3 وبلاگ پایین می آید اگه راه حلی رادر نظر دارید به وبلاگ من مراجعه کنید وآن رامطرح کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد